Dynasty tietopalvelu : PSSHP
Dynasty tietopalvelu Haku RSS PSSHP

RSS-linkki

Kokousasiat:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30

Kokoukset:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30

Tarkastuslautakunta
Pöytäkirja 07.09.2021/Pykälä 46

Edellinen asia | Seuraava asia Kokousasia PDF-muodossa

 

 

46 §

 29/00.03.00.01/2021

 

Sairaalan asiakkuudet ja asiakaspalautteet

 

 

Tarkastuslautakunta 7.9.2021 46 §

 

KYSin vuosien 2017-2022 strategian yksi tavoitteista on, että KYS toimii Potilaan parhaaksi. Hyväksytyn strategian arvoina ovat potilastyytyväisyys ja hyvä kohtelu, ammattitaito ja työhyvinvointi.

 

Vuosien 2021-2023 taloussuunnitelmaan on kirjattu potilas-/asiakaslähtöisyyden näkökulman keskeisiä tavoitteita.

 

Lautakunnan syksyn 2021 työohjelman mukaisesti kokouksessa kuullaan tilannekatsaus sairaalan asiakkuuksista ja asiakaspalautteista asiakas- ja potilaslähtöisyyden näkökulmasta.

 

Kokoukseen on kutsuttu asioista kertomaan asiakkuuspäällikkö Merja Ålander ja kehittämispäällikkö Antti Sairanen sekä vs. toimialajohtaja Minna Mykkänen.

 

 

Esitys                                 

Puheenjohtaja:

Tarkastuslautakunta kuulee toimialajohtajan ja asiakkuuspäällikön selonteot ja merkitsee ne tiedoksi. Tarkastuslautakunta jatkaa aiheen arviointia vuodelta 2021 laadittavassa arviointikertomuksessa.

 

 

 

Päätös                               

Merkittiin esitykset ja asiasta käyty keskustelu tiedoksi.

 

 

 

 

 

 


Edellinen asia | Seuraava asia Kokousasia PDF-muodossa