Dynasty tietopalvelu Haku RSS PSSHP

RSS-linkki

Kokousasiat:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30

Kokoukset:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30

Kuntayhtymän hallitus
Pöytäkirja 09.12.2019/Pykälä 155

Edellinen asia | Seuraava asia Kokousasia PDF-muodossa

 

Kuntayhtym�n hallitus

139 �

18.11.2019

 

155 �

�1720/00.01.02.02.01/2019

 

Asiakkuuksien kehitt�minen Pohjois-Savon sairaanhoitopiiriss�

 

 

P��t�shistoria

 

Kuntayhtym�n hallitus 18.11.2019 139 �

 

 

Valmistelija:
toimialajohtaja Merja Miettinen, puh. 044 711 3592
s�hk�postiosoite:
merja.miettinen@kuh.fi

 

 

Hallitus antoi suuntalinjat asiakuuden kehitt�miselle seminaarissa kev��ll� 2017. T�m�n j�lkeen asiakkuustoimintaa aloitettiin kehitt�m��n toimintaymp�rist�n, viestinn�n ja yhteydenpidon, hoidon sek� asiakkaan kohtelun n�k�kulmasta. Samanaikaisesti olemme muuttaneet asiakas-/potilastyytyv�isyys arviointik�yt�nt�j�.

 

Kehitt�misess� on pyritty k�yt�nn�nl�heisyyteen ja n�kyvyyteen. Asiakkaat ja laaja asiantuntijajoukko ovat tehneet merkitt�v�sti kehitysty�t� ja samalla on luotu uudenlaisia yhteisty�malleja. Olemme my�s tehneet v. 2018 ensimm�isen asiakkuuskertomuksen. Hallitus saa selvityksen tehdyst� ty�st� ja ehdotuksia jatkolinjauksista.

 

 

Esitys���������������������������������

 

Toimialajohtaja

 

Hallitus keskustelee annetusta selvityksest� ja ehdotetuista linjauksista sek� hyv�ksyy jatkolinjaukset toiminnan kehitt�miseksi.

 

 

 

 

P��t�s�������������������������������

Asia siirrettiin seuraavaan kokoukseen.

 

 

 

 

Kuntayhtym�n hallitus 9.12.2019 155 �

 

 

Esitys���������������������������������

Toimialajohtaja:

 

Hallitus keskustelee annetusta selvityksest� ja ehdotetuista linjauksista sek� hyv�ksyy jatkolinjaukset toiminnan kehitt�miseksi.

 

 

 

P��t�s�������������������������������

Asia siirret��n seuraavaan kokoukseen.

 

 

 

 

 

Liitteet

17

Aizait teko�lyn demotulokset.pptx

 

18

A5 Asiakkuustoimintasuunnitelma.pdf

 

19

asiakasl�ht�inen_toiminta_kysiss�_9_12_19.pptx

 

 

 

 


Edellinen asia | Seuraava asia Kokousasia PDF-muodossa