RSS-linkki
Kokousasiat:http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Tarkastuslautakunta
Pöytäkirja 21.08.2018/Pykälä 55
Edellinen asia | Seuraava asia | Kokousasia PDF-muodossa |
55 § |
2/00.03.00.01/2018 |
Asiakkuuksien hallinta
Tarkastuslautakunta 21.8.2018 55 §
KYSin vuosien 2017–2022 strategian yhtenä keskeisenä näkökulmana on potilas-/asiakaslähtöisyys. Hyväksytyn strategian arvoina ovat potilastyytyväisyys ja hyvä kohtelu, ammattitaito ja työhyvinvointi.
Vuosien 2018–2020 taloussuunnitelmaan kirjatut potilas-/asiakaslähtöisyyden näkökulman keskeiset tavoitteet ovat seuraavat:
· asiakkaiden palvelukokemusta parannetaan palautteen perusteella
· potilasturvallisuutta parannetaan kehittämällä potilasturvallisuuskulttuuria ja estämällä haittatapahtumien syntyä
Tavoitteena on kehittää vuoden 2018 aikana asiakkuusstrategiaa ja toimintaohjelmaa tiiviissä yhteistyössä henkilöstön ja asiakkaiden kanssa.
Lautakunnan työohjelman mukaisesti tässä kokouksessa kuullaan tilannekatsaus asiakkuusstrategian ja toimintaohjelman valmistelusta sekä muista potilas-/asiakaslähtöisyyden kehittämiseen liittyvistä asioista.
Kokoukseen on kutsuttu asioista kertomaan toimialajohtaja Merja Miettinen.
Esitys
Reviisori:
Tarkastuslautakunta kuulee toimialajohtajan selonteon ja merkitsee sen tiedoksi.
Päätös
Tarkastuslautakunta kuuli toimialajohtajan selonteon ja merkitsi sen tiedoksi.
Edellinen asia | Seuraava asia | Kokousasia PDF-muodossa |