RSS-linkki
Kokousasiat:http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
http://publish.psshp.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Tarkastuslautakunta
Pöytäkirja 07.09.2021/Pykälä 46
Edellinen asia | Seuraava asia | Kokousasia PDF-muodossa |
46 § |
29/00.03.00.01/2021 |
Sairaalan asiakkuudet ja asiakaspalautteet
Tarkastuslautakunta 7.9.2021 46 §
KYSin vuosien 2017-2022 strategian yksi tavoitteista on, että KYS toimii Potilaan parhaaksi. Hyväksytyn strategian arvoina ovat potilastyytyväisyys ja hyvä kohtelu, ammattitaito ja työhyvinvointi.
Vuosien 2021-2023 taloussuunnitelmaan on kirjattu potilas-/asiakaslähtöisyyden näkökulman keskeisiä tavoitteita.
Lautakunnan syksyn 2021 työohjelman mukaisesti kokouksessa kuullaan tilannekatsaus sairaalan asiakkuuksista ja asiakaspalautteista asiakas- ja potilaslähtöisyyden näkökulmasta.
Kokoukseen on kutsuttu asioista kertomaan asiakkuuspäällikkö Merja Ålander ja kehittämispäällikkö Antti Sairanen sekä vs. toimialajohtaja Minna Mykkänen.
Esitys
Puheenjohtaja:
Tarkastuslautakunta kuulee toimialajohtajan ja asiakkuuspäällikön selonteot ja merkitsee ne tiedoksi. Tarkastuslautakunta jatkaa aiheen arviointia vuodelta 2021 laadittavassa arviointikertomuksessa.
Päätös
Merkittiin esitykset ja asiasta käyty keskustelu tiedoksi.
Edellinen asia | Seuraava asia | Kokousasia PDF-muodossa |